Je kunt een periode, bijvoorbeeld dag of week, in je agenda op verschillende manieren blokken:
1. Beschikbaarheid opgeven (privéactiviteit)
Je kunt je beschikbaarheid opgeven voor privéactiviteit. Klanten kunnen vervolgens enkel een boeking of aanvraag doen op tijden dat jij of een trainer beschikbaar is. Verder, indien je al een sessie op een bepaald tijdstip in je agenda hebt staan, kun je niet opnieuw een aanvraag of boeking ontvangen voor dit tijdstip.
2. Tijden of dagen blokken met agenda-items
Naast dat je sessies kunt inplannen, kun je ook andere agenda-items inplannen, zoals privé afspraken, taken, team meetings of vakanties. Je kunt dan ook aangeven of je deze periode wilt blokken, zodat je niet opnieuw een boeking of aanvraag voor een privé sessie kunt ontvangen in deze periode. In het Starter en Pro pakket heb je de volgende opties:
Starter
Wanneer je het Starter-pakket hebt dat heb je 2 opties:
Wanneer aangeeft dat je de agenda wilt blokken, dan kun je op dit tijdstip geen boeking of aanvraag voor een privé sessie kunt ontvangen en worden bij het aanmaken van een reeks geen sessies op dit tijdstip aangemaakt.
Pro
Wanneer je het Pro-hebt dan heb je 3 opties:
Je kunt de agenda blokkeren bij de geselecteerde deelnemers (die je eronder kunt aangeven). In dit geval kunnen de deelnemers geen boekingen of aanvragen voor een privé sessie ontvangen.
Verder kun je aangeven dat het bedrijf is gesloten. In dit geval kan niemand een boeking of aanvraag voor een privé sessie ontvangen en worden bij het aanmaken van een reeks geen sessies op dit tijdstip aangemaakt.
3. Annuleren van sessies (groepsactiviteit)
Indien je een reeks van sessies, bijvoorbeeld groepslessen of -trainingen, hebt aangemaakt, dan kun je eenvoudig een sessie in de reeks annuleren of verwijderen op bijvoorbeeld de dag dat er geen sessie gegeven kan worden. Bestaande klanten kunnen zich dan niet meer voor de les of training aanmelden. Klik hier hoe je een sessie kunt annuleren of verwijderen.