Er bestaat de mogelijkheid dat klanten niet direct de factuur of het betaalverzoek betalen en dat je hier een herinnering voor wilt sturen (dan wel via e-mail of bijv. WhatsApp). Hiervoor hebben we verschillende oplossingen:
Herinnering van een betaalverzoek
Bij Invites kun je via meer opties een herinnering sturen of betaallink kopiëren:
- Stuur herinnering: klik op "Herinnering", een venster wordt geopend en vervolgens kun je bevestigen om een herinnering per e-mail te versturen.
- Kopieer betaallink: klik op "Betaallink", een venster wordt geopend en je kunt de link kopiëren en deze delen (bijv. via Whatsapp) met de klant.
Herinnering voor het betalen van een factuur
Via Financien > Facturen is het mogelijk om herinneringen te sturen naar klanten waar nog een factuur open staat. Om een herinnering te sturen naar de klant voor een openstaande factuur, klik je op de 3 puntjes (meer opties) achter de open factuur. Vervolgens klik je op "Herinnering" als je een herinnering wilt sturen of op "Betaallink" als je de betaallink wilt kopiëren.